Як оформити замовлення?
Є 3 способи оформлення замовлення:
- На сайті: в 1 клік або через корзину.
- Написавши нам в чаті, в Facebook, Instagram або в пошті help@shoppingmall.com.ua.
- Зателефонувавши на вхідну лінію за номером телефону +380 (044) 33 77 200.
Як оформити замовлення на сайті:
- 1 клик:
- Знаходимо виріб.
- Вибираємо необхідний розмір.
- Натискаємо на кнопку «Купити в один клік». Вводимо ПІБ і номер телефону, натискаємо на «Оформити замовлення»:
- На сайті отримуємо підтвердження про оформлення. А також смс повідомлення з номером замовлення:
- Через корзину
- Вибираємо вподобаний виріб і натискаємо на кнопку «Додати в корзину»:
- У вікні вибираємо дію: «Продовжити покупки», або перейти до оформлення замовлення, натиснувши на кнопку «Перейти в корзину»:
3. Щоб видалити з Кошики непотрібні позиції, натискаємо на кнопку «-»:
4. Для застосування промо-вкажіть його в полі «Промокод» і натисніть на «Застосувати»:
5. В кошику вибираємо потрібну країну і населений пункт:
6. Тип доставки: в відділення Нової Пошти або Кур'єрська доставка Нової пошти, доставка у відділення Укрпошти. Приписуємо номер відділення або адресу одержувача.
Всі побажання до замовлення пишемо в рядку «Коментарі до замовлення»:
7. Заповнюємо ПІБ одержувача та електронну адресу:
8. Вибираємо спосіб оплати. При оплаті на сайті, отримуємо знижку до 3%, підтверджуємо замовлення:
9. Оплатити можна відразу при оформленні замовлення, заповнивши форму безпечних платежів:
10. Так і з особистого кабінету після підтвердження менеджером: