Як оформити замовлення

Як оформити замовлення?

Є 3 способи оформлення замовлення:

 

  1. На сайті: в 1 клік або через корзину.
  2. Написавши нам в чаті, в Facebook, Instagram або в пошті help@shoppingmall.com.ua.
  3. Зателефонувавши на вхідну лінію за номером телефону +380 (044) 33 77 200.

Як оформити замовлення на сайті:

 

  • 1 клик:

 

  1. Знаходимо виріб.
  2. Вибираємо необхідний розмір.
  3. Натискаємо на кнопку «Купити в один клік». Вводимо ПІБ і номер телефону, натискаємо на «Оформити замовлення»:
  4. На сайті отримуємо підтвердження про оформлення. А також смс повідомлення з номером замовлення:

 

 

  • Через корзину

 

  1. Вибираємо вподобаний виріб і натискаємо на кнопку «Додати в корзину»:
  2. У вікні вибираємо дію: «Продовжити покупки», або перейти до оформлення замовлення, натиснувши на кнопку «Перейти в корзину»:

 

      3. Щоб видалити з Кошики непотрібні позиції, натискаємо на кнопку «-»:

 

 

 

     4. Для застосування промо-вкажіть його в полі «Промокод» і натисніть на «Застосувати»:

 

     5. В кошику вибираємо потрібну країну і населений пункт:

 

 

      6. Тип доставки: в відділення Нової Пошти або Кур'єрська доставка Нової пошти, доставка у відділення Укрпошти. Приписуємо номер відділення або адресу одержувача.

Всі побажання до замовлення пишемо в рядку «Коментарі до замовлення»:

 

 

       7. Заповнюємо ПІБ одержувача та електронну адресу:

 

 

      8. Вибираємо спосіб оплати. При оплаті на сайті, отримуємо знижку до 3%, підтверджуємо замовлення:

 

 

       9. Оплатити можна відразу при оформленні замовлення, заповнивши форму безпечних платежів:

 

     10. Так і з особистого кабінету після підтвердження менеджером:

Замовити в один клік
С помощью уведомлений о заказе можно не только получать актуальную информацию по заказу, но и иметь быстрый канал связи с магазином