Часті запитання

1. Як замовити?
Ви можете зробити замовлення на сайті.
Написати нам у чат, у Facebook, Instagram або
 на help@shoppingmall.com.ua
Або зателефонувати до кол-центру +380 (044) 33 77 200.

2. Як отримати?
Ви можете вибрати зручний для вас спосіб доставки:
Кур'єром на Вашу домашню або робочу адресу.
На будь-яке відділення Нової пошти.

3. Як оплатити?
Ви можете заплатити після перевірки товару при доставці кур‘єром чи у відділенні "Нова Пошта". Оплатити банківською картою Visa або MasterCard на сайті.

4. Скільки чекати?
Зазвичай доставка по Україні відбувається від 1 до 3-х днів.
Деякі речі (мала частина з того що є на сайті) ш'ється конкретно під Ваше замовлення і це може зайняти: від 3 до 8 днів. Наш менеджер обов'язково уточнить для вас цю інформацію.

5. Як повернути?
Якщо Ви оплатили замовлення і Вам щось не підійшло, ви можете повернути речі протягом 14 днів. Просто заповніть форму повернення і відправте нам товар без зворотного доставки. Товар повинен бути в оригінальній упаковці. Ми перерахуємо гроші протягом 5-х робочих днів з моменту отримання нами товару на Вашу банківську карту.

6. Скільки коштує доставка?
По Україні при замовленні на суму від 799 грн - доставка БЕЗКОШТОВНА. При замовленні на суму менше 799 грн, вартість доставки - 69 грн.
Також, ми доставляємо товари в країни Європи, Північної Америки, Азії, Африки та СНД. Вартість міжнародної доставки від 299 гривень. Напишіть нам у чат для узгодження деталей міжнародної доставки.

7. Як залишити відгук?
Ми хочемо чути наших клієнтів та постійно покращувати наш сервіс. Тому якщо у Вас є питання або коментарі Ви завжди можете написати нам на Facebook, Instagram, на пошту help@shoppingmall.com.ua або через чат зліва знизу на сайті. Ви також можете оцінити роботу служби підтримки заповнивши форму за посиланням.

Замовити в один клік
С помощью уведомлений о заказе можно не только получать актуальную информацию по заказу, но и иметь быстрый канал связи с магазином